"Vigyázzatok, hogy senki félre ne vezessen benneteket bölcselkedéssel és hamis tanítással, ami emberi hagyományokon és világi elemeken alapszik, nem pedig Krisztuson." [Kol 2,8]

2014. február 7., péntek

A liturgikus megújulás gyümölcsei 32. rész - Bíborosi hódolat a hindu bálvány előtt [videóval]

„Én vagyok az Úr, a te Istened, én hoztalak ki Egyiptom földjéről, a szolgaság házából. Senki mást ne tekints Istennek, csak engem. [Kiv 20,2-3]

Jean Louis Tauran bíboros, a Vallások közötti párbeszéd Pápai Tanácsának elnöke, egy hindu templomban(?) történt látogatása során hódolatát!!! fejtette ki egy hindu bálványt képviselő Pramukh Swami Maharaj GURU előtt oly módon, hogy a reinkarnáció egy istenség.


A bíborosi hódolat a beszéd elhangzása után történt. A látogatás indoka az volt, hogy megvitassák a zsinati egyház és a hinduizmus közötti közös pontokat. Az első képen az látható, hogy Tauran bíboros megérkezésekor egyházi áldásban részesítette a templomot („Én vagyok az Úr, a te Istened, én hoztalak ki Egyiptom földjéről, a szolgaság házából. Senki mást ne tekints Istennek, csak engem. [Kiv 20,2-3])

Egy konklúziót lehet levonni, hogy: a hamis vallások isteneinek elismerésével a zsinati egyház képviselői közvetve tagadják az egyedül igaz Szentháromságos Isten létét. 
"Ne borulj le ilyen képek előtt és ne tiszteld őket, mert én, az Úr, a te Istened féltékeny Isten vagyok. Azoknak a vétkét, akik gyűlölnek engem, megtorlom fiaikon, unokáikon és dédunokáikon." [Kiv 20,5])


Forrás: traditioninaction.org

Kyrie Eleison, Kyrie Eleison, Kyrie Eleison