"Vigyázzatok, hogy senki félre ne vezessen benneteket bölcselkedéssel és hamis tanítással, ami emberi hagyományokon és világi elemeken alapszik, nem pedig Krisztuson." [Kol 2,8]

2015. március 20., péntek

A liturgikus megújulás gyümölcsei 74.rész - Karnevál a templomban [videóval]

„Én vagyok az Úr, a te Istened, én hoztalak ki Egyiptom földjéről, a szolgaság házából. Senki mást ne tekints Istennek, csak engem." [Ex 20,2-3]

A Mainz melletti Mombachban fr. Gottfried Keindl lelkész meghívta a karnevál alkalmából templomába a Madrdi Grass csoportot 2015. január 11-én az "őrület dicséretét" mutassák be a "bolondok delegációjaként".






Apologéta: Isten nyugosztalja egyházi énektanárom a videó bevezetőzenéjére mondaná, hogy KAKOFONIA. Igaza van Alácsi atyának, amikor néhány napja azt írja a Kreuzweg filmmel kapcsolatban, hogy: "Caeterum censeo: ecclesiam germanicam esse delendam. Az idősebb Cato egykor arra buzdította Rómát, hogy Karthágót el kell pusztítani. Valahogy így vagyok én mostanában az „intézményes” német katolicizmussal."

Forrás: traditioninaction.org

Kyrie Eleison, Kyrie Eleison, Kyrie Eleison