"Vigyázzatok, hogy senki félre ne vezessen benneteket bölcselkedéssel és hamis tanítással, ami emberi hagyományokon és világi elemeken alapszik, nem pedig Krisztuson." [Kol 2,8]

2014. július 19., szombat

Jehova Tanúi: Ébredezés

"A sátán az atyátok, és atyátok kedvére igyekeztek tenni, aki kezdettől fogva gyilkos, nem tartott ki az igazságban, mert nincs benne igazság. Amikor hazudik, magából meríti, mert hazug, és a hazugság atyja." [Jn 8,44]

Szia!

Először is bocsánatot kérek, hogy írok neked, de annyi a kétely és a kérdés bennem, hogy már szinte sokszor egész nap csak sírni tudnék! 2011-ben keresztelkedtem meg, abban a reményben, hogy lesznek barátaim és egy szerető testvéri közösség tagja lehetek.



Hatalmas reményekkel haladtam, mikor még tanulmányoztam, aztán pillanatok alatt eljutottam a keresztelkedés napjáig. Nagyon boldog voltam, elhatároztam, hogy Úttörő leszek, és amennyit csak tudok szolgálok! Na aztán jött a hideg zuhany! Fél évvel keresztelkedésem után elkövettem egy hibát ami nekem nagyon rosszulesett!

Játszottam egy tippmixet! :)

A játék ára 200 Ft ha jól emlékszem 3000Ft-ot nyerhettem volna kb!

Azért játszottam mert olyan anyagi körülmények között éltünk, hogy egyszerűen úgy érezem, hogy bárhogyan is de segítenem kell a családomon!

Édesapám meghalt, én pedig sajnos munkanélküli lettem! Elmondtam ezt a dolgot a gyülekezet véneinek!!! Életem legrosszabb hónapjait éltem át akkor!

Elmondtam mert szeretem Jehovát és azt szerettem volna ha meg tudna nekem bocsátani, és szerettem nagyon a testvéreket is!

Aztán jött a hideg zuhany! Eljött hozzánk 2 gyülekezeti vén!

Persze az, hogy mit miért tettem nem érdekelte őket, csak a saját dolgaikat szajkózták, több hónapon keresztül semmi kiváltságot nem kaphattam, borzasztóan éreztem magamat, és úgy éreztem Isten gyűlöl engem, mind a mai napig így is érzek! Képzeld megkaptam még azt is, hogy ha nem bánom meg a bűnömet akkor ki is közösíthetnek. Én már akkor bepöccentem, és mondtam nekik, hogy ebben az esetben 200Ft-ról beszélünk!

A végső eset pedig az volt, hogy a nővérem nem Jehova Tanúja és a párja hozzánk költözött, mivel manapság ebben a világban egy pár boldogulni nagyon nehezen tud!

Én buta ezt is elmondtam a kedves véneknek!

Persze első pillanatban azt mondták, hogy együtt éreznek velünk nagyon nehéz a mi helyzetünk, aztán utána jött a 70 éves F. Imre bácsi aki mint egy papagáj szajkózta nekünk, hogy mi támogatjuk édesanyámmal a nővérem paráználkodását!

Basszus mondom azt a képmutató jó édes... azt, ilyen tényleg csak a mesékben létezik! Rengeteg minden lenne még, de egy dolog az ami érdekelne engem, ha nem sértelek meg.

Ti az oldal üzemeltetői, ti is régen testvérek voltatok?

Ha igen akkor miért szerettétek régen Jehovát és most miért nem? Én a mai napig szeretem őt, csak az emberektől mászok falra! :).

Remélem nem voltam sértő, egyébként  egyre jobban és jobban támogatom azon gondolatotokat, hogy itt minden a hatalomról és a pénzről szól!
Ronaldo24

Kyrie Eleison, Kyrie Eleison, Kyrie Eleison

Forrás: jehovatanui.blog.hu

Apologéta: IGEN. Ebből a levélből látszik, hogy mi a különbség egy ember által alapított, szinkretista "vallás" és a Jézus Krisztus által alapított egyház tanítása között. NEM GYŐZÖM HANGSÚLYOZNI: AZ EGYIK EMBERI FÉRCMŰ, A MÁSIK AZ ISTENI TÖKÉLETESSÉG. Mert mit nevez a római-katolikus egyház bűnnek: "ISTEN PARANCSÁT TUDVA ÉS AKARVA MEGSZEGNI." Viszont a szentgyónásban - amennyiben a bűn elkövetője megbánja bűnét (tettét) és "erősen megfogadja, hogy a továbbiakban kerüli a bűnt és bűnre vezető alkalmat", akkor a pap Istentől kapott hatalmából kifolyólag Isten nevében megbocsátja bűnét. Nagyon fontos tudni, hogy az igazi gyónásban - és nem a mostanában szokásos ledarálom a bűneimet oszt kész - a gyóntató "kifaggatja" a bűnös gyónót, hogy az elkövetett bűn milyen módon, hogyan, milyen szándékok által vezérelve lett elkövetve. Ezt nevezik lelki vezetésnek is. Azt pedig, hogy valaki jó cselekedetet tesz: befogadja a családja tagjait a lakásába, mert nehezen vagy sehogy nem tudják az Önálló lakást fenntartani, az a számonkérő által elkövetett Istenhez kiáltó bűn. Jusson mindenki eszébe az "Irgalmas szamaritánus" története a szentírásból. Neki sem lett volna kötelessége segíteni, ráadásul megvetettként segített egy izraelitán.
A fenti levél (én inkább segélykiáltásnak nevezném) borzalmas pontossággal világítja meg a hazugság atyját követők lelkivilágát. Ráadásul a levélírónak Istenbe (Jahve-ba) vetett bizodalmát, hitét is majdnem lenullázza.