"Vigyázzatok, hogy senki félre ne vezessen benneteket bölcselkedéssel és hamis tanítással, ami emberi hagyományokon és világi elemeken alapszik, nem pedig Krisztuson." [Kol 2,8]

2015. július 15., szerda

Szcientológia: Interjú a kaposvári jedi mesterrel

"Én vagyok az Úr, a te Istened, én hoztalak ki Egyiptom földjéről, a szolgaság házából. Senki mást ne tekints Istennek, csak engem." [Exo 20,2-3]

Úgy látszik, már szent a béke a Lélekpillangó/Harmonet tábor és a szcientológia között. Bár a múltkor lecsapott a szcientológus Facebook-rendőrség az őket támogatókra, most mégiscsak lehoztak egy erősen reklámszagú interjút kedvenc jedi lovagunkkal.

A helyesírás és a nyelvhelyesség egyébként kritikán aluli, ezt a fertőzést valószínűleg a szcientológusoktól kapták el.

Már a címből kiderül, hogy mire számíthatunk:

Somogyból a csúcsra - Közép- kelet Európa legjobb értékesítési trénerének sikertitkai

Pár dolog azért feltűnt:

Sokan JEDI MESTERKÉNT tisztelik! Ez utóbbi miatt mindenképpen akartam vele találkozni!

Hadd gonoszkodjak egy kicsit - remélem, hogy a jogtulajdonos Disney ügyvédei is előbb-utóbb akarnak majd vele találkozni :) Ezt a szerencsétlen Star Wars univerzumot elegen erőszakolják már meg így is, abszolút nem hiányzik egy értékesítési tréner is a sorba.

Az egyetemen és a tovább képzéseken megszerzett tudásuk ellenére, a Biológia, Pszichológia, Szociológia, Pedagógia tárgyai nem tudtak egy csepp iránymutatást sem adni bizonyos esetekben, barátaik vagy saját életükben, legyen szó akár munkahelyi csatározásokról vagy házassági válságokról.

A szcientológusok arrogáns fölényessége csak úgy süt ebből. Több ezer tudós életének munkája mit sem ér egy darab "B" kategóriás sci-fi író pár könyvéhez képest...

Hogy lett tréner?

Pécsre mentem egyetemre. Ott találtam egy Életjobbító Központot. Elmentem egy kommunikációs tanfolyamra. Nagyon sokat segített. Majd amikor megtudták, hogy felsőfokúm van angolból, felajánlották, hogy tanítsam a munkatársaikat angolra, cserébe onnantól ingyen tanulhatok. Az egyetem mellett egyre többet jártam oda, megdicsértek, milyen jól oktatok és a vége az lett, hogy felajánlottak egy több millió forintos ösztöndíjat, amiért cserébe ötéves szerződést kellett aláírnom a képzésem befejezése utántól. Az ösztöndíjam Münchenbe szólt, ahol több,mint 3600 órát tanultam a tréneri szakmát.

Lefordítom - Tamás megcsinált egy kommunikációs tanfolyamot a pécsi dianetika központban. Mivel kevés anyag volt lefordítva és ott akkor még senki nem tudott rendesen angolul, beszervezték Tamást munkatársnak. A "több millió forintos ösztöndíj" azt jelentette, hogy a munkájáért cserébe megcsinálhatott pár vastagon túlárazott szcientológia tanfolyamot Münchenben. Fizetést nem kapott, feketén dolgozott a helyi szcientológusoknál, hogy legyen mit ennie. Napi 6-8 órát kellett tanulni a munka mellett és kb. 1 évet volt ott. Szcientológia tanfolyamokat tanult meg felügyelni, nem kifejezetten tréneri képzést kapott.

Pécsen hét évet dolgoztam egy kiváló csapatban, de az elején nem volt egyszerű. A bevétel 30%-a volt a fizetés, ezért ha nem adtunk el, akkor nem volt fizetés sem. Volt olyan hét, hogy „loptam” a közös teát és cukrot, és a poharankénti 20 forintot sem tudtam a becsület kasszába beletenni. Emlékszem egyszer az éhhaláltól egy lottó kettes mentett meg.

Ne feledjük, ebben a ritka őszinte pillanatában a szcientológia egyház pécsi szervezetéről számol be. Egy tipikus vallási szervezetre jellemző dolgok ezek ugye, amely egyébként a világ legjobb szervezési módszerét használja...

Amikor felköltöztem Budapestre nem volt ügyfélköröm, elmentem hát ingatlanosnak. Akkor derült, ki, hogy amit addig tanítottam, annak a 70% nem működött. Innen is elnézést kérek bárkitől, akit 2002 előtt oktattam.

Egyszerű logika:
  • Tamás 3600 óráig tanult szcientológiá
  • utána hét évig volt a pécsi szcientológia szervezet munkatársa, ahol csak Hubbard-módszereket tanult
  • a szcientológus semmilyen más szervezési és értékesítési módszert nem tanulhatnak
  • tehát a szcientológia módszereiről állítja ezt: "70%-a nem működött"
Tamás, nem lesz ebből bajod az "egyházban"?

Nekiálltam magam kidolgozni az értékesítés, és különösen a lezárás részeit, és a saját rendszeremmel a nyári időszakra én lettem az iroda legjobbja.

Saját módszer... khm. Ezt már kielemeztem 2 évvel ezelőtt: Önök nem ezeket a másolatokat keresik

Vajon kitől tanulta! Apropó JEDI Képző! Mi ez?

Ez egy kommunikációs képzés vezetőknek és értékesítőknek, hogy kialakítsák a sziklaszilárd magabiztosságukat. A tréning 39 gyakorlatból áll, három napos, és naponta 9:00 – 22:00-ig tart. Sokan meglepődnek, hogy tényleg 22:00-ig tart. Megszokták, hogy máshol valami ilyet mondanak, de 18:00-kor már el lehet menni. Itt nem. Itt vér, veríték, és izzadság van. Eddig több, mint hétszázan csinálták meg. Kiváló eredménnyel. Egyik marketinges barátom mondta, hogy ebből már Brand lett. Akik eljönnek azért jönnek, mert nem képesek a szándékukat átvinni a környezetükön. Kiakadnak a negatív vérszívó energia vámpírok miatt. A tanfolyam után a szurkálódások lepörögnek róluk. Sokkal többet végeznek el, és elérik a céljaikat. Volt már ezen országos ismertségű tv-s személyiség, sportoló, művész, és nagyon sok üzletember, év vállalkozója, és a leggazdagabb százból is páran.

Megtudtuk, hogy mi a jedi képzés (a szcientológia kommunikációs tanfolyamának világiasított változata). Egyébként az utolsó mondatból kiderül, hogy mi a szcientológia célközönsége: mindegy ki, csak gazdag legyen és/vagy híres.

Záró gondolat:

a cikkben nem fedeztem fel a Hubbard és a szcientológia szavakat, a módszerei valódi forrására tett leghalványabb utalást sem. Vajon miért? Ilyenkor nem büszke "a hatalmas eredményekre"?

Forrás: objektivszcn.blog.hu

Kyrie Eleison, Kyrie Eleison, Kyrie Eleison