"Vigyázzatok, hogy senki félre ne vezessen benneteket bölcselkedéssel és hamis tanítással, ami emberi hagyományokon és világi elemeken alapszik, nem pedig Krisztuson." [Kol 2,8]

2015. március 13., péntek

A liturgikus megújulás gyümölcsei 73.rész - Pogány "istenek" imádata püspök szentelésen

„Én vagyok az Úr, a te Istened, én hoztalak ki Egyiptom földjéről, a szolgaság házából. Senki mást ne tekints Istennek, csak engem." [Ex 20,2-3]

Csak a szokásosat mondhatom, hogy az ember azt hinné, hogy nincs lejjebb, de a sátán mindig rátesz egy lapáttal. Most is ez történt, amikor 2015. január 17-én Chilében Arica új püspökét szentelték (ha a Piusz közösség szentel püspököt akkor kiközösítés jár érte, ha idegen isteneket imádnak a püspökszentelésen, az rendjén van), ahol a szentelési misében "idegen isteneknek" (Pachamana [föld], Tata Inti [nap] Malkus [a hegy szelleme]) mutattak be áldozatot, felajánlást (édes istenem, hol van ilyenkor a tradícionális Offertorium?) a képek tanúsága szerint. És ebben a bálványimádásban részt vettek a jelenlévő püspökök és pápai nuncius is.





Forrás: traditioinaction.org

Kyrie Eleison, Kyrie Eleison, Kyrie Eleison